2 nädal. Interneti kujunemislugu.
Interneti tulekuga tekkisid “planeedid” ja läksid minema: isq, msn, rate.ee, orkut, facebook, instagramm, jne. Kõik inimesed ja mina pole erand, vajavad sotsiaalseid suhteid ja Internet andis meile võimaluse suhelda piirideta. Kuid aja jooksul ei piisa sellest, et me lihtsalt vahetame kirjasid, nüüd me tahame fotosid, siis soovime viidiosid näha. Seega täidame oma rutiini teiste inimeste ideaalse eludega. Oma vana diivani istudes saad külastada Kariibide saari, juua kohvi värske saiakestega koos armastatud ilublogijaga. Suhtlus illusiooni annab meile suhtlusvõrgustikud, aga illusioon kaldub ajaga hävima ning alati leidub midagi uut ja põnevat, seda illusioni edasi kujutleda. Seetõttu asendasime isq msn-iga, siis Eestis saavutas suht suur populaarsus kohalik rate.ee. Hiljem enamus koolinud Facebooki ning edaspidi Instagrammile. Ja ma ei kahtle, et tulevikus tekkib midagi muud ja "põnevat".https://habr.com/ru/post/433900/ |
Internetiga koos tulid meie maailma nii häid kui ka segavaid asjad. Üks nendedst on spämm. Rämpspost on tavaliselt e-kiri või sõnum näiteks ka veebifoorumis, mida saadetakse ilma e-postkasti omaniku soovita või mis ei vasta veebifoorumi etteantud teemale. Tavaliselt on rämpspostiks reklaam ja petukirjad, mida enamust meist oskab väga kiirelt äratunda. Aga mida teha nende kirjadega, mida me "soovime" saada?
Üha enam muutub populaarsemaks teha internetis ostud, säästades oma närvirakke, aega ja raha. Selleks, et saavutada paremaid pakkumisi, tuleb ennast sooduskirjade listidesse panna, mida iga internetipood pakkub enda klientidele. Alguses, sa saad reklaamiga paar kirja mingi pikema ajaperioodi jooksul, aga hiljem sinu e-kirjade postkast upub "uudistes".
https://www.propellercrm.com/blog/email-spam-statistics |
Statistika järgi selgub, et umbes pooled e-kirjadest on spamm. Kõige levinum rämpspost on seotud reklaamiga. Arvatakse, et rämpsposti ei või olla efektiivne raha teenimises, kuid statistika järgi selgub, et teenivad rämpspostitajad ühe aasta jooksul rämpspostiga umbes 3,5 miljonit dollarit.
Kasutatud lehed:
1. https://www.propellercrm.com/blog/email-spam-statistics
2. https://ru.wikipedia.org/wiki/SPAM
Комментарии
Отправить комментарий